- Startsida
- Vanliga Frågor
Vanliga Frågor
Läs igenom våra vanliga frågor innan du kontaktar oss. Kanske hittar du svaret du söker.
- Jag har inte fått någon Orderbekräftelse
Våra orderbekräftelser kan hamna i skräpposten, så kika där. Den skickas automatisk efter att din order är lagd. Skulle du inte fått någon så kontakta oss för att se så ordern gått igenom. Dubbelkolla även så din mejladress är rätt innan du lägger ordern.
- Varför är det ingen ångerrätt på livsmedel?
Kvalite på godis är väldigt viktigt för oss, därför förvaras alla våra produkter på vårat eget lager för att ha full kontroll. Direkt en vara lämnar vårat lager och varit hemma hos en privatkund kan vi inte längre garantera kvaliten och att den förvarats och behandlats på rätt sätt.
Varor som vi får tillbaka pga felskick eller liknande från våran sida destrueras av oss och säljs aldrig i butiken, allt för din säkerthet.
- När skickas min order?
Vi packar din order inom 24h förutsatt att det är vardag. Annars packas den kommande vardag. Du får ett mejl när din order är packad och skickas från oss. Även här kan våra mejl hamna i skräpposten ibland så kika där.
Har du beställt dekaler eller andra specialbeställda produkter så kan det ta en dag extra för dessa innan dom skickas då dom först ska tillverkas.
- Varför tog ni bort en vara från min order?
Ibland stämmer inte vårat lager, det kan bero på att produkten precis blivit såld i den fysiska butiken, men det kan även bero på stöld och snatteri. Om produkten bara har en liten påverkan på din order så kommer vi inte kontakta dig att varan är borttagen, detta då vi ibland har väldigt långa leveranstider innan vi får in varan på nytt. Har varan stor påverkan på din order så kommer vi att mejla dig angående den saknade produkten. Får vi inget svar så kommer ordern att packas och skickas med det vi har i lager.
Vi debiterar dig aldrig för varor du inte fått, utan endast för dom vi faktiskt skickat.
- Hur kan jag se vart mitt paket är?
Är ditt paket skickat med postnord kan du ladda ner deras app, då ska paketet läggas till automatiskt förutsatt att du uppgett korrekt telefonnummer och mejladress. Har du inte möjlighet att ladda ner appen eller inte hittar ditt paket där så kan du mejla oss för att få spårningen på ditt paket. Kom ihåg att uppge namn och ordernummer när du mejlar för snabbare hantering.