Vanliga Frågor

Läs igenom våra vanliga frågor innan du kontaktar oss. Kanske hittar du svaret du söker.

 

  • Jag har inte fått någon Orderbekräftelse
    Våra orderbekräftelser kan hamna i skräpposten, så kika där. Den skickas automatisk efter att din order är lagd. Skulle du inte fått någon så kontakta oss för att se så ordern gått igenom. Dubbelkolla även så din mejladress är rätt innan du lägger ordern.
     
  • Varför är det ingen ångerrätt på livsmedel?
    Kvalite på godis är väldigt viktigt för oss, därför förvaras alla våra produkter på vårat eget lager för att ha full kontroll. Direkt en vara lämnar vårat lager och varit hemma hos en privatkund kan vi inte längre garantera kvaliten och att den förvarats och behandlats på rätt sätt.
    Varor som vi får tillbaka pga felskick eller liknande från våran sida destrueras av oss och säljs aldrig i butiken, allt för din säkerthet.
     
  • När skickas min order?
    Vi packar din order inom 24h förutsatt att det är vardag. Annars packas den kommande vardag. Du får ett mejl när din order är packad och skickas från oss. Även här kan våra mejl hamna i skräpposten ibland så kika där. 
    Har du beställt dekaler eller andra specialbeställda produkter så kan det ta en dag extra för dessa innan dom skickas då dom först ska tillverkas.
     
  • Varför tog ni bort en vara från min order?
    Ibland stämmer inte vårat lager, det kan bero på att produkten precis blivit såld i den fysiska butiken, men det kan även bero på stöld och snatteri. Om produkten bara har en liten påverkan på din order så kommer vi inte kontakta dig att varan är borttagen, detta då vi ibland har väldigt långa leveranstider innan vi får in varan på nytt. Har varan stor påverkan på din order så kommer vi att mejla dig angående den saknade produkten. Får vi inget svar så kommer ordern att packas och skickas med det vi har i lager.
    Vi debiterar dig aldrig för varor du inte fått, utan endast för dom vi faktiskt skickat.
     
  • Hur kan jag se vart mitt paket är?
    Vi skickar alla våra paket med postnord. Så ladda ner deras app så ska paketet läggas till automatiskt förutsatt att du uppgett korrekt telefonnummer och mejladress. Har du inte möjlighet att ladda ner appen eller inte hittar ditt paket där så kan du mejla oss för att få spårningen på ditt paket. Kom ihåg att uppge namn och ordernummer när du mejlar för snabbare hantering.
     
  • När körs min order ut?

    Har du lagt order senaste en timma innan stängning så körs din order ut samma dag förutsatt att vi har öppet den fysiska butiken & att det är vardag.  Du får alltid ett mejl när din order är packad med en ungefärlig tid den kommer köras ut.  (Vi kör ut till Centrala Älvsbyn, Norrabyn, Övrabyn, Hällan, Korsträsk, Nygård. Bor du utanför dessa ställen & vill ha utkört, kontakta oss)
    OBS! Kolla alltid i skräpposten på mejlen om du inte fått någon orderbekräftelse, ibland hamnar dom där.
     

  • Vilka öppettider har den fysiska butiken?
    Våra ordinarie öppettider är Måndag-Fredag 12.00-17.00, Lördagar 10.00-14.00.  Är du osäker på om vi har öppet så besök våran Facebook eller instagram, där lägger vi alltid upp avvikande öppettider. Ni hittar butiken på Medborgargatan 7, Älvsbyn.
     

  • Vill du gå med i våran team JHH Racing?
    Skicka oss ett mejl på Info@JohannasHemOchHobby.se och berätta om dig själv. Vad du kör i dagsläget, vilka tävlingarna du tänk köra denna säsong, vem är du.. 

Produkter
Drift & produktion: Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla